Tuesday, April 8, 2014

Hello? Hi!


Hello? It's me, Hello Kitty :)

Assalamualaikum.
Hi. Hello. Bonjour. Moshi Moshi. Annayeonghaseyo. Ini adalah entri pertama saya. Sebelum ini ada juga buat blog tapi hanya tinggal kenangan lah. Hehe. Itulah orang cakap selalu cakap :

"Lupakan yang lama, kita buka buku baru"

Tapi yang ini bukan buku..ini adalah blog saya. Jadi saya nak kongsi pengalaman hidup, fikiran dan pandangan saya di sini. Blog ini juga tempat luahan perasaan dan lontaran pandangan saya. Ececeh. So, suka hati saya lah nak tulis apa asalkan tidak melanggar hak asasi sesiapa :)



Pick the phone, yah?


 Okay, gambar Tiffany SNSD tu tak ada kena mengena sebenarnya. Erm..erm..erm..itu sahaja lah kot. Tunggu entri berikutnya pulak. Banyak sebenarnya nak kongsi ini tapi sekarang tak tau nak cakap apa pulak.Aiyyyakk. 


Sekian.

No comments:

Post a Comment