Tuesday, April 22, 2014

PART 3 : Pinjaman/Biasiswa MARA 2014 - Program Ijazah Dalam dan Luar Negara IPMA


Assalamualaikum.
Hai uolss..Apa khabar? Sihat tak? Ini aku nak bagitau pasal update MARA ini. Aku dapat pergi interview dia. Rasanya semua orang dapat kot pergi interview despite the ujian pychometrics tu lulus ke tak. I don't know. Ada tak yang ambil ujian pychometrics hari itu tapi dia tak dapat pergi interview? Anyone yang boleh confirm? Pasal aku pun tak tahu macam mana result ujian pychometrics aku itu. Entah lulus ke tidak. Aku pun tak pasti. Sebab masa aku buat itu aku pakai main hentam aje.


Aku pun okay lah..Sekali scroll down bawah lagi..


Aku punya terkejut beruk..Mai oiiiii..Dah kenapa dia suruh pakai pakaian sukan. Tak pernah pun aku dengar interview pakai pakaain sukan..


What??

Mai oiiii..terkejut cheq tau!

Bila aku buka facebook MARA pun sama..


Aduii..bukan kena pakai pakaian sukan je..henponggg pun tak boleh bawak ke? Lagilah aku..



Double kill! Aduii.. Ini mesti pasal ada ujian kecergasan something something ini.. Ini first time ada macam ini. Last year tak ada pun. Diorang cuma interview bertulis macam biasa.

Okaylah..aku nak exercise dulu..Nak kasi fit kan badan dulu..Wahahaha..Macam lawak je kan..



Uwaghhh
Sekian.


1 comment:

  1. Reply dari http://suarahatiiman.blogspot.com/2012/05/uia-ni-best-ke.html

    Waalaikumussalam.

    Tak wajib pakai tudung labuh. Tak kisah bidang bape. 45 ke, 55 ke 60, semua boleh. Shawl, of course boleh. Yang penting, tutup aurat ek. Tutup bahagian dada and tudung tak jarang.

    Kalau nak tanya lebih lagi pasal uia, follow je akak kat twitter. https://twitter.com/AtiqahSafian . Takpun email kat paan_wateva@yahoo.com

    ReplyDelete